עדכון חקיקתי CBD: התפתחויות פדרליות

כמה הצעות חוק הקשורות לקנאביס הוצגו על ידי לָנוּ הקונגרס ב-114 הנוכחיה’ מוֹשָׁב. שלוש מהצעות החוק הללו מתייחסות ספציפית לקנאבידיול המבודד (CBD), בעוד אחרתחוק גידול קנבוס תעשייתי משנת 2015עלול להשפיע באופן משמעותי על המעמד המשפטי שלTHC זנים של חֲשִׁישׁ ותכשירי צמחים שלמים בכלל.

הצעות חוק אלו נדונות להלן לפי סדר מועדי הגשתן.

חוק גידול המפ תעשייתי משנת 2015 (S.134 & משאבי אנוש 525).

חוק גידול ההמפ התעשייתי של 2013 הוגש מחדש רשמית בשני המדינות לָנוּ הסנאט (S.134) וה- לָנוּ בית (משאבי אנוש 525), ולכן הוא כעת חוק גידול המפ תעשייתי של 2015.

חוק קצר ופשוט זה מבקש להסיר קנבוס תעשייתי מחוק החומרים המפוקחים של 1970 (“CSA”) על ידי השלמת ה CSA הגדרה של “מריחואנה” (21 USC 802(16)) כך ש”המונח ‘מריחואנה’ אינו כולל קנבוס תעשייתי.” החוק מאמץ את ההגדרה של “קנבוס תעשייתי” המקודד ב-§7606 של חוק החקלאות של 2014 (המכונה “חוק החווה”) כדלקמן:

“[T]המונח ‘קנבוס תעשייתי’ פירושו הצמח קנאביס סאטיבה L. וכל חלק של צמח כזה, בין אם הוא גדל או לא, עם דלתא-9 טטרהידרוקנבינול [THC] ריכוז של לא יותר מ-0.3 אחוז על בסיס משקל יבש.”

ראוי לציין שבניגוד להגדרה של “מריחואנה”, ההגדרה של קנבוס תעשייתי אינה שוללת שרפים צמחיים, ניואנס חקיקתי שעלול להתגלות כמשמעותי מאוד ביחס ל CBD-מיצוי שמן עשיר.

גרסת הסנאט של חוק גידול ההמפ התעשייתי הוגשה בינואר על ידי סנטור ר. ווידן (D-אוֹ) בשמו ובשם השותפים הראשיים של הסנאטור מרקלי (D-אוֹ) והסנאטור מקונל (R-KY) ופול (ר-KY). גרסת הבית, שהוצגה גם היא בינואר, הוגשה על ידי הנציג T. Massie (R-KY) בשמו ובשם נותני חסות דו-מפלגתיים רבים.

ההבדל היחיד בין השטרות האחיות הללו נמצא בסעיף 3 של כל אחד מהם. שתי הצעות החוק מבקשות לתקן את סעיף 201 של CSA על ידי הכללת הדברים הבאים:

“(i) קביעת קנבוס תעשייתי.-אם אדם גדל או מעבד חֲשִׁישׁ סאטיבה (sic) ל. למטרות ייצור קנבוס תעשייתי בהתאם לחוק המדינה, ה חֲשִׁישׁ סאטיבה (sic) יראו את ל’ כמי שעומד במגבלת הריכוז לפי סעיף 102(57).” עם זאת, גרסת הסנאט מוסיפה את נקודת המיון הזו למשפט האחרון הנ”ל: “אלא אם כן יקבע התובע הכללי שחוק המדינה אינו מחושב באופן סביר לעמוד בסעיף 102(57).”

נכון ליום העבודה 2015, רק תשעה לָנוּ סנאטורים תמכו בשיתוף עם S.134. אם אתה תומך בלגליזציה של קנבוס תעשייתי, צור קשר עם הסנטור שלך בטלפון, בדואר ו/או בדוא”ל כדי לבקש מהם לתת חסות שותף ל-S.134. למידע נוסף או ליצירת קשר עם הסנטור שלך, עבור אל www.VoteHemp.com ולחץ על הכרטיסייה “נקיטת פעולה”.

הגישה החמלה, הרחבת המחקר & Respect States Act (S.683)

ידוע כ מטפלים מעשה, חקיקה זו זכתה לתמיכה ממדיניות סמים מרובה ו חֲשִׁישׁ ארגונים. זוהי הצעת חוק חשובה, צעד משמעותי קדימה עבור חולי מריחואנה רפואית במובנים רבים, עם החריג שניתן לטעון כי מטפלים חוק יסיר את המריחואנה מתוכנית I (מסוכנת ללא ערך רפואי) ותסווג אותה מחדש כתוכנית II חומר מבוקר. לוח זמנים II שמור לחומרים בעלי פוטנציאל גבוה להתעללות המובילה לתלות פסיכולוגית או פיזית חמורה (אוקסיקודון, פנטניל, מורפיום, הידרוקודון, מתדון ואמפטמין, בין היתר). פּרוֹיֶקט CBD שומר על הצמח הזה חֲשִׁישׁ צריך לבטל את התזמון לחלוטין.

הוגש על ידי סנטור קורי בוקר (D-NJ) במרץ, ה מטפלים אקט שואף במיוחד להסיר קנבידיול מה- CSA בכך שהמונח “מריחואנה” אינו כולל “קנבידיול”, ובהגדרה נוספת של “קנבידיול” כמשמעותו “החומר קנבידיול, כפי שמקורו במריחואנה או הפורמולה הסינטטית, המכיל לא יותר מ-0.3% דלתא-9-טטרהידרוקנבינול. על בסיס משקל יבש”.

ה מטפלים החוק אינו מחייב מדינות ליישם תוכנית מריחואנה רפואית או לשנות את חוקי המריחואנה הקיימים שלהן. במקום זאת, החוק מבקש להשיג ארבע מטרות עיקריות:

  • היא מאשרת את זכותן של מדינות ליצור ולאכוף את חוקי המריחואנה הרפואית שלהן על ידי תיקון CSA לפטור אנשים העומדים בדרישות המדינה מתביעה פדרלית במסגרת ה CSA;
  • היא מאפשרת לרופאים לענייני ותיקים הפועלים במדינות חוקיות להמליץ ​​על מריחואנה רפואית ליוצאי צבא;
  • היא מאפשרת שירותים פיננסיים ובנקאות עבור נקודות מכירה של מריחואנה הפועלות במדינות חוקיות על ידי מתן נמל בטוח לבנקים ואיגודי אשראי (ולפקידיהם ועובדיהם) המספקים שירותים פיננסיים לעסקים הקשורים למריחואנה העוסקים בפעילויות בהתאם לחוקי המדינה; ו
  • זה מסיר חסמים בירוקרטיים מיותרים למחקר ומסיים NIDAמונופול המחקר של.

למידע נוסף, צור קשר עם Americans for Safe Access, אשר דגל ב מטפלים חוק על קפיטל היל.

חוק הגישה הרפואית לאינטרנט של שרלוט משנת 2015 וחוק הגישה הרפואית להמפ טיפולי משנת 2015.

אלה הם שטרות כמעט אחיות – עם כמה הבדלים בולטים. שניהם מבקשים להסיר “קנבידיול” ו”צמחים עשירים בקנבידיול” מהצמחים CSA על ידי שינוי ה CSAההגדרה של “מריחואנה” כך ש CBD ו CBDצמחים עשירים “לא יטופלו כאל חומרים מבוקרים”. שתי הצעות החוק משנות את ההגדרה של “מריחואנה” בכך שהמונח אינו כולל “קנבידיול” או “צמחים עשירים בקנבידיול”. שתי הצעות החוק מגדירות “קנבידיול” כ”חומר קנבידיול, כמופק מצמח עשיר בקנבידיול”. לבסוף, שניהם מצהירים ששום דבר בהצעת החוק(ים) לא “יאסור או יגביל באופן אחר כל פעילות הקשורה לשימוש, ייצור או הפצה של מריחואנה במדינה שבה פעילויות כאלה חוקיות על פי חוקי המדינה”.

חוק הגישה הרפואית לאינטרנט של שרלוט, מקודם על ידי לוביסטים ממלכת האכפתיות, הוגש על ידי הנציג ש. פרי (R-הרשות הפלסטינית) במרץ. חודשיים לאחר מכן סנטור סי גרדנר (R-אוֹ) הגיש את חוק הגישה הרפואית להמפ טיפולי משנת 2015.

כאן נבדלים בין שני החשבונות:

חוק הגישה הרפואית לאינטרנט של שרלוט משנת 2015 (משאבי אנוש 1635):

  • משלים את CSA ההגדרה של “מריחואנה” על ידי שכפול ההגדרה של “קנבוס תעשייתי” שהובחנה היסטורית בסעיף 7606 של חוק החווה שהוזכר לעיל, אך במקום זאת משתמש בהגדרה זו כדי להגדיר “צמח עשיר בקנבידיול”. ההגדרה הזו היא: “[T]המונח ‘צמח עשיר בקנבידיול’ פירושו הצמח חֲשִׁישׁ סאטיבה (sic) ל.וכל חלק של צמח כזה, בין אם צומח ובין אם לאו, עם דלתא-9 טטרהידרוקנבינול ריכוז של לא יותר מ-0.3 אחוז על בסיס משקל יבש.” (ההדגשה הוספה בהדגשה).
  • פטור נוסף על “קנבידיול” ו”צמחים עשירים בקנאבידיול” מחוק המזון, התרופות והקוסמטיקה הפדרלי משנת 1938 (21) USC 301, ואילך).
  • כולל הוראת שקיעה לשלוש שנים האומרת “[T]הוראות חוק זה וההוראות שהוכנסו לחוק חומרים מבוקרים בחוק זה, יפסיקו לחול ביום שהוא 3 שנים ממועד חקיקתו של חוק זה.”

חוק הגישה הרפואית להמפ טיפולי משנת 2015 (S.1333):

  • משלים את CSA הגדרה של “מריחואנה” מאת כִּמעַט שכפול ההגדרה של “קנבוס תעשייתי” המובחנת היסטורית ב-§7606 של הצעת חוק החווה. ההגדרה הזו היא: “[T]המונח ‘צמח עשיר בקנבידיול’ פירושו הצמח חֲשִׁישׁ סאטיבה (sic) ל. וכל חלק של צמח כזה, בין אם הוא גדל ובין אם לאו, עם ריכוז טטרהידרוקנבינול של לא יותר מ-0.3 אחוזים על בסיס משקל יבש. (ההדגשה הוספה עקב השמטת המוקדמות “דלתא-9”).
  • כולל הגדרה פגומה של “ריכוז tetrahydrocannabinol” אשר בשלה לבלבול ולפירוש שגוי. הגדרה זו היא: “(א) האחוז מתכולת דלתא-9 טטרהידרוקנבינול לכל משקל יבש של כל חלק של הצמח חֲשִׁישׁ סאטיבה (sic) ל’ או לכל נפח משקל של מוצר מריחואנה; אוֹ (ב) האחוז המשולב של דלתא-9 טטרהידרוקנבינול וחומצה טטרהידרוקנבינולית בכל חלק של הצמח חֲשִׁישׁ סאטיבה (sic) ל’, ללא קשר לתכולת הלחות”. (ההדגשה הוספה עקב הכללת THCAהגרסה הגולמית הלא פסיכואקטיבית של THCשכשהוא מחומם, הופך לפסיכואקטיבי THC. מיזוג THC ו THCA התוכן עלול לעוות את האחוזים הנמדדים; יתרה מכך, נראה כי קנבינואידים שאינם פסיכואקטיביים אינם כלולים בפרוטוקול הבדיקה, מה שעלול גם להטות את התוצאות.)
  • אינו כולל סעיף שקיעה או פטור מחוק המזון, התרופות והקוסמטיקה הפדרלי משנת 1938.

זה מעבר לתחום של תקציר חקיקה זה לחזות מתי או האם כל אחת מההצעות הספציפיות הללו תתקבל במהלך מושב הקונגרס הנוכחי. גם סיכום זה אינו מתייחס משאבי אנוש 1940 (Respect State Marijuana Laws Act of 2015), אשר הוצג ב- לָנוּ בית הנבחרים, ואם יתקבל, יגן על חוקי הלגליזציה של מריחואנה במדינה מפני התערבות פדרלית. אמצעי זה אינו מוזכר במפורש CBD. יש גם שלושה חֲשִׁישׁ– תיקונים הקשורים ל משאבי אנוש 2578 (חוק ההקצבות למסחר, צדק, מדע וסוכנויות קשורות משנת 2016) שאינם מתייחסים CBD. המעבר של כל אחד מהאמצעים הללו יהיה התפתחות חיובית עבור חולי מריחואנה רפואית.

ג’וי בקרמן היא נשיאת Hemp Ace International. היא משמשת כאנליסטית משפטית בוועדת בטיחות הקנבינואידים של איגוד תעשיית ההמפ.

זכויות יוצרים, פרויקט CBD. אין להדפיס מחדש ללא רשות.



עוד פוליטיקת קנאביס

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *